top of page
  • Hvor er oppmøte sted?
    Turer fra Ålesund https://www.cruise-service.no/en/meetingpoint-alesund Turer fra Geiranger https://www.cruise-service.no/en/meetingpoint-geiranger Turer fra Hellesylt https://www.cruise-service.no/en/meetingpoint-hellesylt Turer fra Tromsø https://www.cruise-service.no/en/meetingpoint-tromso-hval Vennligst møt opp senest 15 minutter før avgang.
  • Når skal jeg møte opp?
    Møt opp minst 10-15 minutter før avgang
  • Finnes det parkering i nærheten av avgangsstedet?
    Ålesund: Betalt parkering er tilgjengelig 2–5 minutters gange fra avgangsstedet. Geiranger: Flere betalbare parkeringsplasser finnes 5–7 minutters gange fra avgangsstedet. Hellesylt: Det er parkeringsmuligheter ved småbåthavnen (ca. 3 minutters gange) eller utenfor Devoldbutikken (ca. 2 minutters gange). Tromsø: Parkeringsgarasje ligger 5–10 minutters gange fra avgangsstedet.
  • Hvor er avgangsstedet?
    https://www.cruise-service.no/meetingpoint-alesund https://www.cruise-service.no/meetingpoint-geiranger https://www.cruise-service.no/meetingpoint-hellesylt https://www.cruise-service.no/meetingpoint-tromso-hval
  • Kan jeg ha med bagasje om bord?
    Ja, du kan ta med bagasje om bord, men vær oppmerksom på at vi ikke har mulighet til å oppbevare eller passe på bagasje under turen.
  • Er det mat og drikke tilgjengelig om bord?
    Ja, vi tilbyr snacks og ulike typer drikke om bord. På MS Bruvik kan du i tillegg kjøpe pølse med brød og panini.
  • Er båtturene barnevennlige?
    Ja, det er helt uproblematisk å ta med barn på båttur. Alle våre båter er tilrettelagt for familier.
  • Blir det kaldt eller vått om bord?
    Det er både innendørs og utendørs områder om bord. Ønsker du å være ute, anbefaler vi at du kler deg etter værmeldingen – husk vindtett og vanntett ved behov.
  • Kan jeg ha med hund?
    Ja, hunder er velkomne så lenge de holdes i bånd under hele turen.
  • Er det toalett om bord?
    Ja, alle våre båter har toalett om bord.
  • Hva gjør jeg hvis jeg glemmer noe om bord?
    Dersom du har glemt noe, kan du kontakte oss. Vi trenger dine opplysninger for å sende gjenstanden til deg. Vennligst merk at fraktkostnader dekkes av deg som passasjer.
  • Jeg ble belastet, men har ikke mottatt en bestillingsbekreftelse. Hva gjør jeg?
    Ta kontakt med oss og oppgi bestillingsinformasjonen din, så sender vi deg en ny bekreftelse.
  • Kan barn reise alene?
    Barn over 14 år kan reise alene om bord. Yngre barn må ha følge av en voksen.
  • Hvordan bestiller jeg billetter?
    Du kan bestille billetter via vår nettside, sende oss en e-post, eller ringe oss ved behov.
  • Hvilken type billett trenger jeg?
    Billettype avhenger av hvilken tur du skal på. Du finner detaljert informasjon om hver tur på vår nettside.
  • Hvilke betalingsmuligheter har jeg?
    Du kan betale på forhånd via internett eller direkte om bord. Reiser du med cruiseskip og har guide/agent, vil disse motta en faktura, og du betaler til dem.
  • Er det god plass om bord?
    Plass kan variere avhengig av antall passasjerer på turen. Våre båter er designet for å gi en komfortabel opplevelse – også når det er fullbooket.
  • Kan jeg få refusjon dersom jeg går glipp av båtturen på grunn av sykdom?
    Ja, vi tilbyr refusjon dersom du ikke kan delta på grunn av sykdom.
  • Hva skjer dersom været påvirker båtturen?
    Dersom været gjør det nødvendig for oss å kansellere turen, vil du få full refusjon.
  • Hva skjer dersom cruiseskipet mitt ikke ankommer som planlagt?
    Dette er dessverre utenfor vår kontroll, og vi kan ikke tilby refusjon i slike tilfeller.
  • Får jeg refusjon dersom jeg kommer for sent?
    Vi kan dessverre ikke gi refusjon ved for sen ankomst, men vi hjelper deg gjerne med å ombooke til en senere tur, dersom det er mulig.
  • Hva skjer dersom mitt cruise blir kansellert?
    Dersom cruiset ditt blir kansellert, ber vi deg gi oss beskjed minst 48 timer før avgang med oss. Da vil du få refusjon.
  • Kan jeg endre eller kansellere min reservasjon?
    Ja, du kan kontakte oss for å endre reservasjonen. Ønsker du å kansellere, må dette gjøres senest 48 timer før avgang med oss for å få refusjon.
bottom of page